    From: "Beata" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Date: Fri, 13 Jun 2003 07:30:50 +0200
    Sender: b...@o...pl@wo.magtel.net.pl

    > Pamietaj:
    >
    > Zemasta jest slodka ...
    > ale tylko przez chwile,
    > pozniej gorzka jak cholera.

    Jaka zemsta?
    Człowieku zastanów się o czym piszesz, co mi z tego, że porozmawiam z
    rodzicami, którzy za parę dni już nic nie będą mieli wspólnego z tą szkołą.
    Konsekwencję takiego czynu muszą być, nie dla zemsty, ale dla nauki, a do
    tego najlepszymi narzędziami są (dla mnie jako nauczyciela) kary wyznaczone
    w kodeksie ucznia, tj nagana wychowawcy, dyrektora , obniżone zachowanie ...

    No chyba żebym skusiła się na sąd, ale na to nie będę marnować wakacji, a i
    lubię swoje mieszkanie.

    Szkoła to nie jest raj. Jest tam bardzo dużo porządnych dzieci, ale raz na
    około 15 można spotkać takiego, który nawet uderzyć potrafi, a nauczyciel
    nic z tym zrobić nie może (no po za wyżej wymienionymi karami, chyba że to
    koniec roku to i z tym nie zdąży).

    Ja w tym przypadku nie mam aż takich problemów, ale jak juz pisałam pojawił
    sie inny (jeżeli czytałeś wątek to pewnie go zauważyłeś).

    Beata