  • Data: 2003-06-13 09:13:27
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bcakrc$p24$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Wiedza w senisie encykopedycznym jest
    > malo przydatna a rozwiajnie umiejetnosci
    > myslenia i pozytywnych postaw spolecznych
    > sa bardzo wazne

    No dobrze, ale co z tego że nauczyciel będzie starał się wychować ucznia,
    skoro ten, zaraz po powrocie do domu będzie psuty przez nieodpowiedzialnych,
    czy wręcz głupich rodziców?

    Przykład z życia wzięty to choćby moi sąsiedzi. Gdy ich 10-letnie dzieci coś
    zbroją, rodzice zamiast dać im po łbie, w agresywny sposób reagują na
    wszelkie uwagi pod ich adresem. Efekt jest taki, że gówniarze czują się
    praktycznie bezkarni i jak się domyślam, popisują się pewnie tą swoją
    bezkarnością wobec swoich rówieśników w szkole.

    IMO nauczyciel nie jest w stanie "wyprostować" takiego ucznia, choćby nawet
    stanął na głowie...

    Pzdr

    A.