  • Data: 2003-06-13 09:06:25
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:bcc2uq$lkp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Seks - bardzo chętnie.

    :))) ale mimo wszystko tez z umiarem,
    znane jest coś takiego jak seksoholizm

    > Alkohol - umiarkowane dawki są IMHO OK, choć mi osobiście raczej nie
    smakuje
    > (no, może w niektóych słodyczach).

    Z umiarem, OK
    Bez umiaru - bee

    > Ale żeby sięgnąć pod dwa pozostałe, to trzeba być mocno poszkodwanym na
    > rozumie.

    Hmmm ...

    > Z dumą stwierdzam, że choć wiele głupot mi się zdarzało popełnić, to do
    > takiego poziomu zidiocenia, żeby spróbować papierosa czy innego narkotyku,
    > nigdy się nie stoczyłem.

    Jak nie spróbowałeś to skąd wiesz że nie są np. 100 * lepsze niż seks ;>
    Podobno (sam nie próbowałem) dożylna (mi wystarczyło popalanie)
    dawka czegoś tam (nie wiem jak sie nazywa bo temat narkotyków już
    dawno za mną) daje wrażenie jak niesamowity, intensywny orgazm.

    > To po pierwsze. Po drugie - jeśli ktoś był na tyle głupi, że spróbował,
    ale
    > dostał swoją nauczkę i wie teraz, co to za paskudztwo, to chyba ma jeszcze
    > większe prawo krytykować sięganie po te trucizny - bo z pierwszej ręki
    wie,
    > co to była za głupota.

    Spróbować a używać, szczególnie bez umiaru, to co innego.

    BTW Dzieci uczą sie przez naśladowanie, żadne pouczanie
    nie da skutku gdy samemu robimy to czego zakazujemy.
    np. nie pal synku/córekczko bo to złe, ty się lepiej poucz
    a ja skocze na balkon na papieroska ;)

    Pozdrawiam,
    Tomek