  • 1. Data: 2024-07-06 06:56:03
    Temat: obostrzenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Obostrzenia może i były bezprawne ale mialy solidne naukowe podstawy.

    Solidne naukowe podstawy:

    Szef rady medycznej przy premierze "Już są nowi chorzy.
    _Koronawirus_lubi_atakować_latem_". I to pierdoli naczelny ekspert
    polski w 2024 roku, kiedy już nikt nie ma wątpliwości że kowid jest
    chorobą sezonową i ostatnie co "lubi" to lato. Dochodzę do wniosku, że w
    sumie to dobrze, że to politycy decydowali, bo jakby to od tego
    "naukowego" odklejenieca zależało to by nie było co z kraju zbierać.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,31109909,covid-a
    takuje-w-wakacje-ten-wariant-ucieka-naszej-odpornosc
    i.html
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-07-06 08:56:22
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2024 o 07:27, A. Filip pisze:

    takuje-w-wakacje-ten-wariant-ucieka-naszej-odpornosc
    i.html

    > AFAIR kowid był chorobą "sezonowatą". Przynajmniej po tym jak się ludzi
    > "podstaraszyło" to była duża różnica między liczbą zachowań w sezonie
    > grypowym i poza nim. Wiec to co on chrzani dla mnie jako nie fachowca
    > na zdrowy chłopski rozum ma jakiś sens jako takie podstraszanie żeby
    > ludzie statystycznie bardziej uważali i żeby lokalny start epidemii
    > (teraz i w sezonie grypowym) by wolniejszy

    To co on robi to ma sens odwrotny. Ośmiesza naukę mówiąc że "zimowa"
    choroba sezonowa "lubi" lato.

    > Taka profilaktyka straszeniem wywiadami
    > jest bardzo tania.

    Jest gówno warta - trafia tylko do koronaszurów, bo przecież ty z
    wakacji nie zrezygnujesz, a ośmiesza naukę i daje broń wszelkim "anty" -
    skoro naczelny rady medycznej i obecny główny inspektor sanitarny
    pierdoli od rzeczy, to jaką wartość ma wypowiedź dowolnego jego podwładnego?

    > Poza tym ekspert od chorób zakaźnych:
    > 1. Raczej będzie sobie obijać dupę blachą jakby pojawiły się nowe
    > zabójcze warianty

    Oczywiście, że tak - dlatego jest niewiarygodny. To koronocelebryta.
    Jego "odsłony" i fejm zależały od nakręcania pandemii.

    > 2. Jak ma być ważnym ekspertem to będzie raczej straszył z nadmiarem czy
    > z niedomiarem?

    Oczywiście że z nadmiarem. Miało świąt nie być, był koniec epidemii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!