  • Data: 2003-06-13 08:44:29
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bcbsr8$8ps$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > PS
    > Co do narkotyków, alkoholu, papierosów, seksu
    > to czy Wy nigdy tego nie próbowaliście ??

    Seks - bardzo chętnie.
    Alkohol - umiarkowane dawki są IMHO OK, choć mi osobiście raczej nie smakuje
    (no, może w niektóych słodyczach).

    Ale żeby sięgnąć pod dwa pozostałe, to trzeba być mocno poszkodwanym na
    rozumie.

    Z dumą stwierdzam, że choć wiele głupot mi się zdarzało popełnić, to do
    takiego poziomu zidiocenia, żeby spróbować papierosa czy innego narkotyku,
    nigdy się nie stoczyłem.

    To po pierwsze. Po drugie - jeśli ktoś był na tyle głupi, że spróbował, ale
    dostał swoją nauczkę i wie teraz, co to za paskudztwo, to chyba ma jeszcze
    większe prawo krytykować sięganie po te trucizny - bo z pierwszej ręki wie,
    co to była za głupota.