  • Data: 2003-06-13 00:39:33
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jun 2003, A_Zet wrote:
    [...]
    >+ Sprawa sie nadaje co najwyzej do wezwania rodzicow gowniary i natarcia
    >+ im uszu - ale w cztery oczy, w y l a c z n i e nauczyciel-rodzic,

    Nie bierzesz pod uwagę że w dzisiejszych czasach prawdopodobne
    jest natarcie *jej* uszu. "Mojego dziecka śmie się czepiać ??"
    Zakładasz że owa uczennica też "kiedyś" wyrośnie z pewnych
    poglądów/stosuku do świata ? Może się zdarzyć... :]
    [...]
    >+ I bardzo prosze nie wmawiac we mnie, ze usprawiedliwiam, badz
    >+ rozgrzeszam w jakis sposob postepek tej rozwydrzonej pannicy - jedno
    >+ (postawa nauczyciela) z drugim (postawa ucznia) nie ma nic wspolnego.
    >+ Dla mnie, czlowieka dosc wiekowego (66) niektore wypowiedzi sa po
    >+ prostu glupie.

    Owszem. Bo kiedyś stosowano środki najprostsze: przy pewnym
    poziomie przemocy odpowiedzią była przemoc (tłumacząc na polski:
    walnięcie gdzie tam należało). Nie uwierzę że nie wiesz :]
    A dziś się nie dopuszcza takiej myśli, że *są* ludzie do
    których *nie da* się inaczej przemówić.

    >+ Szczegolnie ta nawolujaca do wydrukowania i upublicznienia
    >+ p r y w a t n e j korespondencji

    Pewnie masz rację :)

    >+ i powiadamiania prokuratora.

    ...a tu to nie wiem :[ Jeśli miałeś na myśli że pewnie
    machnie ręką...to pewnie też masz rację :)

    pozdrowienia, Gotfryd