  • Data: 2003-06-13 08:01:51
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bcbs9d$hfp$1@inews.gazeta.pl...

    > Niech jedzie za jakiś obóz wakacyjny, najlepiej z młodzieżą warszawską
    :-))
    > Zobaczymy, jacy będą dla niego mili ;-)
    > Dla nich alkohol, papierosy, coraz częściej narkotyki - to po prostu
    norma:
    > - Pan to się z choinki urwał? Przecież myśmy po to tu przyjechali! Z panem
    > się widzę nie da, ale tato wykupił mi jeszcze następny turnus, to tam
    sobie
    > odbiję. (chłopak 16-letni)
    > Ciekaw jestem, z jakich jego "podwórkowych" problemów wynika to
    nastawienie
> [...]

    Aha, rozumiem: dzieci (młodzież) jest zła bo jest zła z natury.
    Nigdzie nie twierdziłem, że praca wychowawcy (nauczyciela)
    jest łatwa i przyjemna. Szczególnie jak trafi na "źle wychowane"
    w domu dziecko, wtedy jest szczególnie uciążliwa i niewdzięczna.
    Dobrze ze wakacje za pasem - może grono odpocznie i nabierze
    sił, no chyba że będzie goniło za pieniądzem i dorabiało na obozach
    letnich.

    Tomek - byłe "trudne" dziecko/młodzież (teraz "trudny" dorosly ;) ale
    o dziwo jego syn Marek jak to stwiedzila matka Tomka a babcia
    Marka jest zupełnie inny niz Tomek w jego wieku, jest taki jakis "grzeczny".

    PS
    Co do narkotyków, alkoholu, papierosów, seksu
    to czy Wy nigdy tego nie próbowaliście ??