eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-22 08:41:59
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to niewygodne

    To ma być argument?

    > i niezdrowe (jak przeczytasz, to wszędzie podają, że
    > długie noszenie maski nie jest zdrowe.

    A podają też, że jest jakiś nakaz noszenia długo tej samej maski?

    > Noszenie wszędzie maseczek jest nieskuteczne,

    Nie. To narracja fakeniusowa.
    Nikt normalny nie domaga się żeby nosić je wszędzie.

    > bo nie da się ich
    > skutecznie nosić cały czas poprawnie.

    Może wystarczy nosić je poprawnie tam, gdzie trzeba je nosić?
    Jest jakiś zakaz poprawnego noszenia maseczek tam, gdzie trzeba je nosić?

    > Dlatego zaleca się zakładanie w
    > szczególnych przypadkach, jeśli jesteś chory i z kimś się spotykasz,
    > albo (i) jeśli ktoś się spotyka z osobą chorą.

    To się zdecyduj... przecież niepoprawne noszenie niewłaściwej maseczki
    bardziej szkodzi niż pomaga...
    Nagle można założyć poprawnie właściwą maseczkę? W pozostałych
    przypadkach się nie da? Np. w sklepie się nie da?

    Dobrze wiesz, że ludzie chorzy też chodzą na zakupy. Nie masz żadnej
    gwarancji, że wszyscy w sklepie są zdrowi. Żadnej.

    > Tylko te wykonane w warunkach laboratoryjnych, w warunkach życiowych
    > nie, ponieważ głupia sprawa, nadmierna wilgotność, powoduje, że maska
    > przestaje być skuteczna szybciej niż podano to w informacji jak długo
    > powinno się ją nosić, a zaczyna wręcz być groźna.

    Głupia sprawa, zgniłe mięso też jest groźne i jakoś ludzie sobie z tym
    radzą w warunkach życiowych.

    > no tak i przepisy, żeby zawsze była taka pogada, jaką potrzebujemy no i
    > można ustalić, że od jutra mamy dobrobyt.

    Przypomnę, że nie ma zakazu noszenia maseczki skutecznej.
    Na pogodę nie masz wpływu, na to co zakładasz na gębę masz.

    > To sprawdź sobie w jakich warunkach i jak poprawiają i które maski.

    Sprawdziłem.
    No i?

    > A jakbyś przeczytał ten link (z tego samego źródła co podałeś Ty, żebyś
    > nie pisał, że to fakenewsy) o zagrożeniach, wystarczy, że miałby
    > problemy oddechowe

    Miał? I dlatego dostał mandat za brak maseczki?

    > i nie byłoby zalecane by nosił maskę.

    I nie było?

    > Mógł być po
    > prostu zwolniony z noszenia.

    Był zwolniony? I dlatego dostał mandat za brak maseczki?

    > Więc czepianie się jest szczytem idiotyzmu.

    Więc zamiast powiedzieć, że ma problemy oddechowe i lekarz mu zabronił
    noszenia maseczki, to postanowił sprzedać jej chlapacza w tył głowy i
    przypierdolić w twarz? Tak to było?

    Pozwalanie na coś takiego jest szczytem idiotyzmu.
    Ja pierdolę... jesteśmy na pierwszym miejscu na świecie jeśli chodzi o
    ilość zgonów, ludzie w szpitalach się duszą, bo brakuje tlenu w
    instalacji, a ty mi tu wyjeżdżasz z tekstem, że ktoś jest idiotą, bo nie
    chce żeby jakiś typ mu chuchał na kark w kolejce do kasy?
    Serio?

    > Jak ktos chce, niech nosi, ale jak widzi kogoś bez, niech się nie
    > czepia, to jego problem

    Nie. To nie jest jego problem.
    Jak ktoś nie chce, to niech się wyprowadzi do lasu i zbiera grzyby, a
    nie łazi po sklepach z innymi ludźmi.

    Pozdrawiam
    Piotr