eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-22 09:09:45
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2021 o 08:41, Kviat napisał:

    > To ma być argument?

    tak, bo jak jest coś bardzo niewygodne, ludzie będą robić to źle, bo
    będą robić, tak by było jak najmniej uciążliwe.

    > A podają też, że jest jakiś nakaz noszenia długo tej samej maski?

    Noszenie maski długo, niezależnie czy będziesz zmieniał czy nie jest
    niezdrowe. Jeśli zmieniasz jest ta zaleta, że przynajmniej jeden z
    czynników eliminujesz.

    > Nie. To narracja fakeniusowa.
    > Nikt normalny nie domaga się żeby nosić je wszędzie.

    no patrz, a nielegalne przepisy mówią co innego.

    > Może wystarczy nosić je poprawnie tam, gdzie trzeba je nosić?
    > Jest jakiś zakaz poprawnego noszenia maseczek tam, gdzie trzeba je nosić?

    no więc tam gdzie trzeba, czyli przy kontaktach z chorymi, zapewne
    ludzie noszą.

    > To się zdecyduj... przecież niepoprawne noszenie niewłaściwej maseczki
    > bardziej szkodzi niż pomaga...
    > Nagle można założyć poprawnie właściwą maseczkę? W pozostałych
    > przypadkach się nie da? Np. w sklepie się nie da?

    można, jeśli robisz to rzadko, możesz do tego się przygotować i jest to
    w ściśle określonych warunkach, np w domu chorego.

    > Dobrze wiesz, że ludzie chorzy też chodzą na zakupy. Nie masz żadnej
    > gwarancji, że wszyscy w sklepie są zdrowi. Żadnej.

    no i? Na tej zasadzie, ponieważ są tacy, co kradną, tzn wszystkich
    należy ukarać za kradzież?

    > Głupia sprawa, zgniłe mięso też jest groźne i jakoś ludzie sobie z tym
    > radzą w warunkach życiowych.

    no i? co to ma do rzeczy?

    > Przypomnę, że nie ma zakazu noszenia maseczki skutecznej.
    > Na pogodę nie masz wpływu, na to co zakładasz na gębę masz.

    na poprawne noszenie masek przez ludzi nie masz. Musisz się z tym
    pogodzić. Troszkę brakuje ci zrozumienia zachowań społecznych.

    > Sprawdziłem.
    > No i?

    Jeśli masz pytania, tzn, że nie sprawdziłeś.

    > Miał? I dlatego dostał mandat za brak maseczki?

    a skąd wiesz, że dostał mandat? Zresztą, kto rozsądny by teraz
    przyjmował taki mandat, skoro sąd odrzuca, podobnie jak 54 takie mandaty.

    > I nie było?

    nie wiem, nie zaglądam innym do kart chorobowych.

    > Był zwolniony? I dlatego dostał mandat za brak maseczki?

    Jeszcze raz dostał? Przyjął?

    > Więc zamiast powiedzieć, że ma problemy oddechowe i lekarz mu zabronił
    > noszenia maseczki, to postanowił sprzedać jej chlapacza w tył głowy i
    > przypierdolić w twarz? Tak to było?

    A czemu ma się tłumaczyć każdej napotkanej osobie?

    > Pozwalanie na coś takiego jest szczytem idiotyzmu.
    > Ja pierdolę... jesteśmy na pierwszym miejscu na świecie jeśli chodzi o
    > ilość zgonów, ludzie w szpitalach się duszą, bo brakuje tlenu w
    > instalacji, a ty mi tu wyjeżdżasz z tekstem, że ktoś jest idiotą, bo nie
    > chce żeby jakiś typ mu chuchał na kark w kolejce do kasy?
    > Serio?

    Tak jesteśmy, tylko nie przez brak masek, a przez lockdown służby
    zdrowia. Jak się ludzi nie leczy, to ludzie umierają.

    > Nie. To nie jest jego problem.
    > Jak ktoś nie chce, to niech się wyprowadzi do lasu i zbiera grzyby, a
    > nie łazi po sklepach z innymi ludźmi.

    Bo? Bo Ty tak chcesz? Mały Hitlerek się w Tobie obudził, co chce mówić
    jak inni mają żyć i co robić?

    --
    http://zrzeda.pl