eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-05-12 20:47:54
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2021 o 11:15, J.F pisze:

    > Hm, a tej odpornosci naturalnie to przez jakies male dawki wirusa, czy
    > jakiegos uszkodzonego ?

    Raczej przez słabą ekspozycję. Część ludzi naturalnie przechoruje, część
    się zaszczepi, mniej wirusa będzie w obiegu - jak w wagonie metra będzie
    jeden chory, to dostaniesz mniej wirusów niż jakby było 10. Albo
    dostaniesz swoją dawkę przez dotyk z fotela na którym siedział pół
    godziny temu. Tyle co kot napłakał. Załapiesz mało, to sobie układ
    odpornościowy poradzi i się nauczy - będziesz odporniejszy, lżej
    przejdziesz jak ci ktoś nakicha w twarz potem. Taką mam teorię - wiem
    mem z mechanikiem:)

    > Bo jesli do tej pory powiedzmy 1% chorych mial ciezka postac i zgon,
    > to dlaczego w przyszlosci bez szczepionki mialoby byc inaczej?

    Jak wyżej.

    --
    Shrek