eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-22 16:27:29
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2021 o 16:10, Kviat napisał:

    > "oraz chroni użytkownika przed kropelkami wydzielanymi przez innych ludzi".
    > Czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną.

    > https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,koronawirus--maseczki---najwieksze-bledy--mity--tl
    umaczy-pulmonolog,artykul,75213646.html

> [...]
    >
    > Tak naprawdę nie wiemy, kto jest chory. Słuszne jest więc stwierdzenie,
    > że jest niemoralne czy nieetyczne nienoszenie maseczki, bo nie wiemy,
    > czy nie jesteśmy zakażeni. W tym momencie narażamy naszych rodaków na
    > zakażenie, nie wiedząc o tym. Wynika z tego jedno: że wszyscy powinniśmy
    > nosić maseczki."
    >
    > Przeczytaj, ZE ZROZUMIENIEM, całość.
    >
    > Ten film dokumentalny, o którym wcześniej wspomniałem, jest właśnie o
    > takich osobach jak ty. Wpisujesz się w ten schemat idealnie. Podobny
    > sposób argumentacji, negowanie faktów i nic cię nie przekona, że czarne

    niby już po badaniach Chińskich, a wiedzy pan dr nie uzupełnił o nowe
    badania:
    https://www.o2.pl/informacje/nowe-doniesienia-z-wuha
    n-chodzi-o-bezobjawowych-nosicieli-koronawirusa-6578
    095345793888a

    Nie odnosisz sie do badań, to masz popularny sposób przekazu.

    --

    http://zrzeda.pl