eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-22 17:27:13
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    c,koronawirus--maseczki---najwieksze-bledy--mity--tl
    umaczy-pulmonolog,artykul,75213646.html

    > niby już po badaniach Chińskich, a wiedzy pan dr nie uzupełnił o nowe
    > badania:
    > https://www.o2.pl/informacje/nowe-doniesienia-z-wuha
    n-chodzi-o-bezobjawowych-nosicieli-koronawirusa-6578
    095345793888a

    > Nie odnosisz sie do badań, to masz popularny sposób przekazu.

    Ja pierdziu... miałem rację. Typowy przypadek.

    Co to ma wspólnego ze skutecznością masek? Gdzieś ty tam zobaczył
    badania na temat skuteczności masek? Pokaż palcem.

    Do sklepów chodzą tylko zdrowi i bezobjawowi nosiciele, którzy nie
    zarażają? Serio?
    Dostałeś linka z wynikami badań, że sklepy są jedną z głównych wylęgarni
    zarażeń. Skoro zdrowi i bezobjawowi nie zarażają, to...
    Połącz kropki.

    Jakbym dyskutował z wyznawcą QAnona... Niesamowite.

    Pozdrawiam
    Piotr