    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Date: Mon, 29 Dec 2008 22:59:28 +0100
    <gj89uk$3fg$1@news.dialog.net.pl> <op.umvv79gxl60ql1@unk>
    <gj8f8g$7ug$1@news.dialog.net.pl> <op.umvw9cftl60ql1@unk>
    <gj8gia$95u$1@news.dialog.net.pl> <op.umvybkd5l60ql1@unk>
    <2...@b...poznan.pl> <gj8me1$dnb$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <gj8rdr$hp1$2@news.dialog.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <gjb6lp$3q8$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>

    W wiadomości news:29122008.7EF34805@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > rozumiem ze w kontekscie tego co napisales ponizej, to tylko taki wywód
    > ogólny a nie odniesienie do mnie i moich odpowiedzi?
    A jak sądzisz?

    > Fajnie, stwierdzenie ze wydawanie ultrajednoznacznych sadów na podstawie
    > bardzo małej ilosci danych
    Jednemu za mało, innemu starczy.

    > nazywasz zwierzeniem a nie pogladem? Mozna i
    > tak.
    Ja cię do zwierzeń nie zachęcałem. Otworzyłeś się z własnej woli.

    > czyli jednak zakładasz jakies "ale", ale wiesz ze nie w tym przypadku.
    Tak. Nic nie wskazuje jednak na takie okoliczności.

    > Niestety w Polsce jeszcze nadal bardzo czesto jest tak, ze taki
    > mezczyzna, o ile potem wroci do domu i da pieniadze nazywa sie: "masz
    > dobrego meza, wiec nie wybrzydzaj..."
    Zostawmy "o ile".

    > zeby była jasnosc - nie oczekuje zebys unikał kurew jako podmiotów w
    > zdaniu (nie podmiotów w burdelu) itp., mowie o stosowaniu ich bez
    > konkretnej przyczyny i powodu.
    Uważasz się za powołanego i uprawnionego do oceniania czy przyczyna i powód
    zaistniały?
    Ja też, przy czym wybieram siebie.

    > ja, problem? Zdawało ci sie.
    Wygląda jednak inaczej.

    > Przemysl raczej, ze w ten sposob chcialem ci delikatnie powiedziec ze
    > twoje pozwolenie mam miedzy dwoma miesniami posladkowymi... :)
    Znowu za trudny tekst walnąłem...

    --
    Jotte