  • Data: 2008-12-30 20:29:07
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tobie???!
    Nie mi. Reszcie grupy.
    Pokaż że masz jaja i ciut odwagi.

    > Takiemu... takiemu... czemuś?
    Jakiemu?

    > Nic ci się, smarku, nie udało.
    Że kto?

    > Wisi mi w co fauna wierzy.
    Poetyckie wprost

    > Ty skończysz w psychiatryku albo w schronisku dla bezdomnych, tam twoje
    > miejsce.
    To życzenie twoje czy może jakaś głębsza analiza mojej oceny?

    > Tak się znasz na prawie jak menel na kawiorze.
    Znasz wielu meneli że wiesz na czym się znają?
    Teraz już zaczynam rozumieć skąd twoje słownictwo.

    > Sam ci kazałem podać moje nazwisko i adres, które rzekomo znalazłeś.
    > I zezwalam na to. Nudzą mnie już na maxażałosne wykręty.
    Wzruszasz mnie.

    > Radzę zmienić nicka i inne namiary, się w żadnych dyskusjach nie pisać, bo
    Już zmieniam. Dobrze że mi doradziłeś.
    Ty masz jednak słabą pamięć. Nie dalej jak godzinę temu pisałeś że raczej
    nikogo nie obchodzi moja osoba a teraz sam sobie zadajesz trud żeby
    zapamiętać mojego nicka i inne namiary.
    Gubisz się nawet w tym o czym piszesz.
    > może od czasu do czasu zrobię sobie z małpy rozrywkę.
    Spoko z ciebie gościu. Najpierw się naśmiewasz z niepełnosprawnych, teraz ze
    zwierząt.
    Nie ważne kto - byle na twoim moziomie - tak trzymać

    > --
    > Jan Kowalski

    I co ci to da?

    --