  • Data: 2008-12-30 19:50:40
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Jotte <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gjdp1a$d09$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > HAHAHA. Dobre.
    Jest przysłowie takie o rozpoznawania głupca po śmiechu. Słyszałeś może?

    > To teraz jeszcze to udowodnij.
    Tobie???!
    Takiemu... takiemu... czemuś?

    > Ty nie wierzysz mi że udało mi się cie namierzyć
    Nic ci się, smarku, nie udało.
    Idziesz w zaparte jak tępy blokers przed śledczym.

    > Ja nie wierzę tobie że przedstawisz się tu z imienia i nazwiska
    Wisi mi w co fauna wierzy.

    > Tutaj ci tego nie podam. Nie chcę potem być ciągany po sądach za podanie
    > danych osobowych. Ile razy mam ci to jeszcze powtórzyć żeby dotarło?
    > A i tutaj tego nie skończę.
    Ty skończysz w psychiatryku albo w schronisku dla bezdomnych, tam twoje
    miejsce.
    Tak się znasz na prawie jak menel na kawiorze.
    Sam ci kazałem podać moje nazwisko i adres, które rzekomo znalazłeś.
    I zezwalam na to. Nudzą mnie już na maxażałosne wykręty.
    Radzę zmienić nicka i inne namiary, się w żadnych dyskusjach nie pisać, bo
    może od czasu do czasu zrobię sobie z małpy rozrywkę.

    --
    Jan Kowalski