  • Data: 2008-12-30 18:16:17
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko co cię przed tym powstrzymuje?

    > Jak JA piszę, że mogę, to znaczy, że tak jest.
    HAHAHA. Dobre. To teraz jeszcze to udowodnij.
    Ty nie wierzysz mi że udało mi się cie namierzyć
    Ja nie wierzę tobie że przedstawisz się tu z imienia i nazwiska
    Dokąd mi tego nie udowodnisz - traktuj wszystkei swoje epitety które piszesz
    pod moim adresem że dotyczą się ciebie.

    > Świat powinieneś za swoje istnienie przeprosić, albo chociaż najbliższe
    > otoczenie.
    a za co tak dokładniej ?

    > Nie ma żadnych twoich obelg tak samo, jak nie ma obelg wobec ciebie.
    Zaraz zaraz. To raz piszesz że zniżasz się do mojego poziomu obelg a teraz
    piszesz że nie ma żadnych moich obelg.
    Zatem kłamcą jesteś teraz czy byłeś przed chwilą?

    > strasznieś tępy.
    o coś nowego ci przybyło.

    > No to co o z tymi efektami 15-minutowych poszukiwań, załgany pajacyku?
    O i tu jakby nowe.

    > Weź je podaj i skończmy to.
    Tutaj ci tego nie podam. Nie chcę potem być ciągany po sądach za podanie
    danych osobowych. Ile razy mam ci to jeszcze powtórzyć żeby dotarło?
    A i tutaj tego nie skończę.

    --
    PawełJ