  • Data: 2008-12-29 22:12:43
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:29122008.4F653A98@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    > znaczy zaczales mnie obrazac zeby znizyc sie do mojego poziomu?
    Nie obrażałem cię i nie obrażam.

    > Ten pijany menel to ja? Jak miło...
    Homo konfabulanis?
    Komu miło, niech mu będzie miło.

    > P.S. Penisek jako przenosnia ego - myslałem ze to oczywiste.
    Indyk też myślał...

    > cóz, szkoda ze ktos majacy inne zdanie niz ty na jakis temat to debil.
    > Rozumiem ze Ot, bo chyba z debilem nie bedziesz gadał?
    Nic nie rozumiesz. Ktoś kto ma inne zdanie ma inne zdanie. Dla niego ja mogę
    być debilem i jego zdanie jest tyle samo warte co moje. Nie jestem nikim
    nadzwyczajnym, ty nie jesteś, nikt nie jest. I się sobie spieramy. A komu
    język nie odpowiada, niech się dostosuje lub spada.
    Widzisz - rymuję z biegu.

    --
    Jotte