  • Data: 2008-12-30 14:50:07
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do twojego.
    Wskaż te moje obelgi jeżeli potrafisz.
    > Chcę być dobrze rozumiany
    Chyba sobie jaja teraz robisz. Ty chcesz być dobrze zrozumiany? Tobie frajdę
    sprawia wywyższanie i obrażanie - natomiast treść którą chcesz przekazać
    jest dla ciebie zupełnie nieistotna - sam nie raz o tym piszesz.

    > A teraz ponowię pytanie: dlaczego nie wstydzisz się, że łżesz publicznie?
    Gdybym łgał - może bym się i wstydził.
    Ty najbardziej jesteś zainteresowany czy znalazłem twoje dane czy nie.
    Ty się o tym przekonasz - inni nie muszą.

    > Honoru nawet za grosz nie masz?
    Ja mam sporo - ty za to ani kszty. Aż dziwne że takiego słowa trudnego
    użyłeś. Udajesz jakbyś wiedział o czym piszesz.

    --
    PawełJ