  • Data: 2008-12-30 15:23:21
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gjdci6$nrc$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Gdybym łgał - może bym się i wstydził.
    > Ty najbardziej jesteś zainteresowany czy znalazłem twoje dane czy nie.
    Nie jestem zainteresowany. Ja wiem, że nie znalazłeś niczego.
    Ale po co w ogóle szukałeś? Jesteś jeszcze bardziej kopnięty niż widać?
    Mnie twoje personalia wiszą zgniłym kalafiorem, podejrzewam, że wszystkim
    innym też.
    Czasem znajdują się tacy co im się wydaje, że to nie wiadomo co - podpisać
    się imieniem i nazwiskiem, a nie nickiem.
    To jest drobiazg bez znaczenia, ja się mogę imieniem i nazwiskiem podpisać w
    każdej chwili.

    > Ty się o tym przekonasz - inni nie muszą.
    Ale o rzekomym swoim 15-minutowym znalezisku poinformowałeś czytelników
    grupy, a nie tylko mnie.
    I na tym samym forum zarzucam ci, że łżesz.
    Także nie cuduj, synu, jajco możesz.
    Po co kłamać w tak prostacki sposób, nie lepiej po prostu wytatuować sobie
    na czole "jestem kłamcą i idiotą, przepraszam"?

    > Ja mam sporo
    Ty znaczenia tego słowa nawet nie znasz.

    Nie ma co dalej gadać, tobie napluć w twarz, a ty że deszcz pada.
    Przeproś za łgarstwo, pokajaj się i spadaj, czas to gówniane starcie
    zakończyć, niczemu ono nie służy.

    --
    Jotte