  • Data: 2008-12-29 23:44:06
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tak. Nic nie wskazuje jednak na takie okoliczności.

    zgadza sie. Nic jednak nie wskazuje rowniez, ze takich okolicznosci nie ma
    - z prostego powodu - pytajacy przedstawił sprawe w dokładnie takim swietle
    w jakim chciał. Zwróciłes uwage na wypowiedz: mam dobry kontakt z
    dzieckiem, oczywiscie biorac pod uwage to, jaki kontakt mozna miec z 4,5-
    latka. dla mnie to duze "ale".

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.