  • Data: 2008-12-29 21:48:30
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gjbcne$8e5$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gjbbj4$ffe$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Wiedziałem, że się dasz łatwo sprowokować.
    > Kupa wypływa, nawet w kawałkach...

    > Truizm, to wszyscy wiedzą.
    > Na jeszcze niższym intelektualnie poziomie znajduje się większość ich
    > produktów, i do tych się ty zaliczasz.

    > To po co się teraz odezwałeś?
    > Ja cię przecież nadal uważam za gnoja i kłamcę.

    > Nikogo, powtarzam - NIKOGO, nie obrażam.

    czyli według ciebie poniższe nie jest obraźliwe?:

    "Idioto, ty drugi buzdygan jesteś? "
    "Co za kretyn..."
    "Gówno prawda, szczeniaku"
    "Wiem, że głupkiem zostaniesz i tak."
    "Dziaciak z downem jesteś i tyle."
    " WY to jeden kretyn - TY."
    "To wyjątkowe zwyrodnienie co piszesz, kutasie."
    "Chcę, gnoju, chcę."
    "śmieciu."

    > Nie wstyd ci, łgarzu?
    Do mnie to było? Ani trochę mi nie wstyd.

    > Nie jestem w ogóle panem nauczycielem w twoim rozumieniu.
    Zgadza się. Jesteś podłym oszustem wyciągającym kasę od pracodawcy jak się
    tylko da nie dając nic w zamian.

    > bo ich szanuję.
    > Ciebie nie.
    Nawet mi ulżyło.