  • Data: 2008-12-29 22:07:11
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gjbgmn$t4n$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > czyli według ciebie poniższe nie jest obraźliwe?:
    > "Idioto, ty drugi buzdygan jesteś? "
    > "Co za kretyn..."
    > "Gówno prawda, szczeniaku"
    > "Wiem, że głupkiem zostaniesz i tak."
    > "Dziaciak z downem jesteś i tyle."
    > " WY to jeden kretyn - TY."
    > "To wyjątkowe zwyrodnienie co piszesz, kutasie."
    > "Chcę, gnoju, chcę."
    > "śmieciu."
    Nie jest.
    Wszystko prawda.
    Nie mam cię jak obrazić, bo cokolwiek o tobie napiszę będzie jedynie niczym
    nie zasłużonym komplementem.

    > Do mnie to było? Ani trochę mi nie wstyd.
    Kurdę, wiem. To było pytanie retoryczne.
    Łachy, kłamcy wstydu nie mają.

    > Zgadza się. Jesteś podłym oszustem wyciągającym kasę od pracodawcy jak
    > się tylko da nie dając nic w zamian.
    I z twoich podatków zapewne - zapomniałeś, frajerze?

    > Nawet mi ulżyło.
    To teraz tę ulgę wąchaj.
    Kogo to obchodzi?

    --