  • Data: 2008-12-30 16:25:29
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem zainteresowany. Ja wiem, że nie znalazłeś niczego.
    > Ale po co w ogóle szukałeś? Jesteś jeszcze bardziej kopnięty niż widać?
    A po to że ktoś tam wcześniej chciał znaleźć. No i po to napisałem ile
    czasu mi to zajęło.
    A ty od tego momentu jakiś jakby bardziej rozdrażniony się zrobiłeś.

    > Mnie twoje personalia wiszą zgniłym kalafiorem, podejrzewam, że wszystkim
    > innym też.
    Naprawdę mało mnie obchodzą twoje zainteresowania.
    > Czasem znajdują się tacy co im się wydaje, że to nie wiadomo co - podpisać
    > się imieniem i nazwiskiem, a nie nickiem.
    > To jest drobiazg bez znaczenia, ja się mogę imieniem i nazwiskiem podpisać
    > w każdej chwili.

    Myślę że jednak zbyt wielkim tchórzem jesteś.

    > Także nie cuduj, synu, jajco możesz.
    Doprecyzuj wielkość "jajco"
    > Po co kłamać w tak prostacki sposób, nie lepiej po prostu wytatuować sobie
    > na czole "jestem kłamcą i idiotą, przepraszam"?
    Ja ciebie miałbym przeprosić? Za co ?
    przypomnę ci jeszcze raz pytanie bo widać zapomniałeś:
    ">> No chyba, że już zapomniałes do jakiego poziomu obelg się zniżyłeś.
    > Do twojego.
    Wskaż te moje obelgi jeżeli potrafisz."

    Potrafisz wykazać się znalezieniem moich obelg? Czy chcesz żeby przypisać ci
    miano łgarza, gnojka i gówniarza?

    --
    PawełJ