  • Data: 2008-12-30 16:51:28
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gjdihi$33l$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > A po to że ktoś tam wcześniej chciał znaleźć.
    O, nie jeden, nie jeden.
    A ty musiałeś własnym łbem w ściane tryknąć, zamiast skorzystać z cudzego
    doświadczenia.
    Jak to baran...

    > Myślę
    Na pewno nie myślisz.
    Jak JA piszę, że mogę, to znaczy, że tak jest.

    > Ja ciebie miałbym przeprosić? Za co ?
    Mnie???
    Świat powinieneś za swoje istnienie przeprosić, albo chociaż najbliższe
    otoczenie.
    Mnie z tego wyłącz.

    > przypomnę ci jeszcze raz pytanie bo widać zapomniałeś:
    > ">> No chyba, że już zapomniałes do jakiego poziomu obelg się zniżyłeś.
    > Wskaż te moje obelgi jeżeli potrafisz."
    > Potrafisz wykazać się znalezieniem moich obelg?
    Do twojego poziomu - powinienem na twój użytek sprecyzować.
    Nie ma żadnych twoich obelg tak samo, jak nie ma obelg wobec ciebie.
    Ty nie możesz nikogo zelżyć i ciebie nie idzie, przecież tłumaczyłem,
    strasznieś tępy.

    No to co o z tymi efektami 15-minutowych poszukiwań, załgany pajacyku?
    Weź je podaj i skończmy to.

    --
    Jotte