eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 11 Jul 2007 09:45:54 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 13
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <i...@z...router>
    References: <f70pkp$39r$1@inews.gazeta.pl> <f70pqo$nuu$1@news.onet.pl>
    <f70qin$7fb$1@inews.gazeta.pl> <f70qv0$ri7$1@news.onet.pl>
    <f70r9q$aqg$1@inews.gazeta.pl>
    <vr9ul2q5pzvc$.hg5gvolznj6s$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1184119061 23659 218.186.227.152 (11 Jul 2007 01:57:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jul 2007 01:57:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:472432
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10.07.2007 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > Dnia Tue, 10 Jul 2007 22:47:50 +0200, Przemolo napisał(a):
    >
    >> Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową?
    >
    > Nie. Niezgodny z umową jest wtedy, jeśli ma cechy inne niż zwyczajowo
    > towary o podobnych parametrach lub kiedy nie spełnia swego zadania. Gdybyś

    Uważasz, że zepsuty ma cechy takie jak zwyczajo podobne towary lub spełnia
    swoje zadania? Możesz dać przykład? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1