eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-11 14:47:59
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.07.2007 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > Dnia Wed, 11 Jul 2007 09:45:54 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >
    >> Uważasz, że zepsuty ma cechy takie jak zwyczajo podobne towary lub spełnia
    >> swoje zadania? Możesz dać przykład? :)
    >
    > Nie, ja po prostu uwazam ze "zepsuty po 1,5 roku uzywania" nie pasuje do
    > "niezgodny z umowa" :)

    No ja być może w swojej naiwności przyjmuje, że pod takim stwierdzeniem
    kryje się "po 1.5 roku uzytkowania ujawniła się wada" a nie, że
    "rozwaliłem to pudło po 1.5 roku bo mnie strasznie denerwowało" :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1