eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-08-01 22:24:46
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 01.08.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Ale co ty gadasz? jeżeli w ciągu 2 lat od zakupu w urządzeniu ujawni się
    > wada niepozwalająca użytkować takie urządzenie w sposób jaki zwyczajowo
    > i według instrukcji itp. powinno się je użytkować, to masz prawo w ciągu
    > 2 miechów od ujawnienia się tej wady wezwać sprzedawcę do naprawy lub
    > wymiany na nowe.

    Wezwać to zawsze masz prawo, ale domniemanie istnienia usterki w momencie
    wydania towaru (warunek konieczny uznania reklamacji) istnieje wyłącznie
    przez pierwsze 6 miesięcy od tegoż wydania. W terminach późniejszych
    co bardziej roztropny sprzedawca poprosi o stosowny dowód.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1