  • 1. Data: 2024-08-20 12:45:53
    Temat: Inna cena końcowa
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    Idę do fryzjera, na szybie napisane: 45zł strzyżenie męskie, ale po
    usłudze fryzjer liczy 60zł.
    Pytam:
    a za co 15zł?
    To mówi, że użył nożyczek, bo 45zł to za strzyżenie maszynką.
    Doliczył 10zł za nożyczki i 5zł za spryskiwacz z dodatkiem czegoś do włosów.

    Fryzjer 2 ulice dalej ma na szybie napisane: 60zł - strzyżenie męskie.

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/in
    formowanie-o-cenach-towarow-i-uslug-18109812

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/uw
    idacznianie-cen-towarow-i-uslug-21770254

  • 2. Data: 2024-08-20 12:56:49
    Temat: Re: Inna cena końcowa
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 20.08.2024 o 12:45, Henryk Hajdan (N) pisze:
> [...]
    formowanie-o-cenach-towarow-i-uslug-18109812

    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/uw
    idacznianie-cen-towarow-i-uslug-21770254

    Idź do dentysty...

    Czy u dentysty zdarzyło się komuś zapłacić za usługę tyle co w cenniku?

  • 3. Data: 2024-08-20 13:02:57
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

> [...]
    formowanie-o-cenach-towarow-i-uslug-18109812

    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/uw
    idacznianie-cen-towarow-i-uslug-21770254

    Ciotka na straganie u pani Krysi ma rabaty, bo ciągle tam kupuje. Kiedyś
    inna klientka kupiła mniej ziemniaków, a zapłaciła tyle samo co ciotka,
    co ziemniaków miała więcej. Klientka zaczęła dopytywać, dlaczego "ta
    pani...", co pani Krysia mówi, ze ta pani ma kartę rabatową. Na pytanie,
    jak ta karta wygląda, pani Krysia powiedziała, że karta jest wirtualna.

  • 4. Data: 2024-08-20 13:44:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    formowanie-o-cenach-towarow-i-uslug-18109812

    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/uw
    idacznianie-cen-towarow-i-uslug-21770254

    "W przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar
    lub usługę konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru lub usługi po
    cenie dla niego najkorzystniejszej."

  • 5. Data: 2024-08-20 15:39:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.08.2024 o 12:56, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > Idź do dentysty...
    >
    > Czy u dentysty zdarzyło się komuś zapłacić za usługę tyle co w cenniku?

    Praktycznie zawsze.

  • 6. Data: 2024-08-20 15:42:45
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > To mówi, że użył nożyczek, bo 45zł to za strzyżenie maszynką.
    > Doliczył 10zł za nożyczki i 5zł za spryskiwacz z dodatkiem czegoś do

    A zamawiałeś nożyczki i dodatek czegoś? Jak nie to niech się buja.
    Wchodzę do fryzjera i pytam po ile, on mi odpowiada i albo akceptuję
    cenę albo nie, jego czary mary mnie nie interesują.
    Napis na szybie jest odpowiedzią na pytanie o cenę.