eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-11 15:43:28
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 16:49:51 +0200, poreba napisał(a):

    > Zepsuty po jakim czasie uważasz, za pasujący do "niezgodny z umową"?
    > Dzień, tydzień, dwa miesiące?

    Nie da sie tego precyzyjnie okreslic. Mozna zalozyc, ze jesli od poczatku
    wykazuje pewne negatywne cechy ale to zalozenie jest dalekie od
    doskonalosci... Jesli towar popsuje sie w wyniku uzywania, a przez spory
    czas sluzyl dobrze, to gdzie tu niezgodnosc towaru z umowa?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1