eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-11 01:45:54
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10.07.2007 scream <n...@p...pl> napisał/a:
    > Dnia Tue, 10 Jul 2007 22:47:50 +0200, Przemolo napisał(a):
    >
    >> Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową?
    >
    > Nie. Niezgodny z umową jest wtedy, jeśli ma cechy inne niż zwyczajowo
    > towary o podobnych parametrach lub kiedy nie spełnia swego zadania. Gdybyś

    Uważasz, że zepsuty ma cechy takie jak zwyczajo podobne towary lub spełnia
    swoje zadania? Możesz dać przykład? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1