eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnej › Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-08-01 17:12:48
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Angie pisze:

    > To jeszcze zastanow sie jak udowodnisz ze byl niezgodny z umową od dnia
    > kupna, bo to na tobie spoczywa koniecznosc udowodnienia tego. Jak dla mnie -
    > mission impossible - skoro sam napisales, ze "po 1.5 roq przestało spełniać
    > swoje zadanie"

    Ale co ty gadasz? jeżeli w ciągu 2 lat od zakupu w urządzeniu ujawni się
    wada niepozwalająca użytkować takie urządzenie w sposób jaki zwyczajowo
    i według instrukcji itp. powinno się je użytkować, to masz prawo w ciągu
    2 miechów od ujawnienia się tej wady wezwać sprzedawcę do naprawy lub
    wymiany na nowe.

    > Angie


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1