eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-08-02 21:34:01
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:

    > Wezwać to zawsze masz prawo, ale domniemanie istnienia usterki w momencie
    > wydania towaru (warunek konieczny uznania reklamacji) istnieje wyłącznie
    > przez pierwsze 6 miesięcy od tegoż wydania. W terminach późniejszych
    > co bardziej roztropny sprzedawca poprosi o stosowny dowód.

    Oki, to patrzysz co poszło nie tak. Dajmy na to spalił się procesor,
    mówisz więc, że użyty procesor był wadliwy, działał nieprawidłowo w
    wyniku czego po 1,5 roku szlag go trafił. Teraz niech sprzedawca robi
    ekspertyzę spalonego krzemu by obalić Twoje roszczenie.

    W sumie mnie w tej ustawie zawsze wkur***ało to - sprzedawca może nie
    zgodzić się na proponowane rozwiązanie (w sensie naprawa czy wymiana),
    jeżeli wiąże się to z nadmiernymi kosztami. Jakaś beze dura jedna wielka
    - w 99% przypadków wymiana jest droższa od naprawy, wiec po co dawać
    kupującemu "wybór". Ale kiedyś tam w federacji konsumentów zasuferowano
    mi, że skoro upierdliwy sprzedawca powołuje się na ten punkt to można
    powołać się na ten sam punkt i twierdzić, że takie rozwiązanie naraża
    kupującego na niedogodności :D

    Mamy 2:1 dla kupującego, ciekawe co powiedziałby sąd? xD


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1