eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-11 10:03:43
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.07.2007 Angie <j...@o...eu> napisał/a:
    > Użytkownik "Przemolo" <p...@g...zmyla> napisał w wiadomości
    > news:f70qin$7fb$1@inews.gazeta.pl...
    >> Kupiłem urządzenie, które miało spełniać swoje zadanie - niestety po 1,5
    >> roku przestało go spełniać (coś się w nim popsuło) - Więc IMHO jest
    >> niezgodny...
    > To jeszcze zastanow sie jak udowodnisz ze byl niezgodny z umową od dnia
    > kupna, bo to na tobie spoczywa koniecznosc udowodnienia tego. Jak dla mnie -

    W momencie wydania jak już.

    > mission impossible - skoro sam napisales, ze "po 1.5 roq przestało spełniać
    > swoje zadanie"

    Spróbować zawsze warto. Mogą się naciąć na termin odpowiedzi i polec bez
    walki.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1