eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 23:56:21
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 22:47:50 +0200, Przemolo napisał(a):

    > Czy zepsuty nie równa się niezgodny z umową?

    Nie. Niezgodny z umową jest wtedy, jeśli ma cechy inne niż zwyczajowo
    towary o podobnych parametrach lub kiedy nie spełnia swego zadania. Gdybyś
    go kupił i np. rozłączałby się co 2 minuty, to byłaby to niezgodność z
    umową.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1