eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 02 Mar 2011 19:43:28 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <ikmrpf$e4f$16@inews.gazeta.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-253-163-247.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299116655 14479 70.253.163.247 (3 Mar 2011 01:44:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 01:44:15 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670504
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3/2/2011 2:05 PM, pilocik wrote:
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem.

    na podstawie gadania baby

    facet wziął sprzęt nic nie zrobił i jeszcze chciał 50 zł.

    Co byś na miejscu rzecznika zrobił.

    Uprzejmie odpisz, że sprzęt został przyjęty została wykonana diagnoza, o
    czym klientka została poinformowana i ze nie zdecydowała się na naprawę
    dlatego jest to twoja nalezność.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1