eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - d?ugie
  • Data: 2011-03-03 13:08:22
    Temat: Re: piekielny klient - d?ugie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.03.2011 21:26, Dysiek pisze:
    >> W tym przypadku tak, ale co jezeli przyjmiesz do naprawy sprzet bardziej
    >> skomplikowany? Skasujesz klienta na 500 zl za lokaliazacje uszkodzenia?
    >> Przeciez to absurd.
    >
    > Dodam jeszcze, ze w kazdej szanujacej sie firmie lokalizacja uszkodzenia
    > jest zryczaltowana.

    Uważasz, że lokalizacja każdego uszkodzenia jest równie kosztowna?
    Skoro naprawa jest kosztowną robocizną, to znaczy, że wymaga
    gimnastykowania się, a to może (choć nie musi) również oznaczać, że
    gimnastykowania się wymaga również wycena uszkodzenia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1