eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 01:47:46
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3/2/2011 3:15 PM, PAP2t wrote:
    > W dniu 2011-03-02 21:16, pilocik pisze:
    >> W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze:
    >>
    >>> Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    >>> ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie
    >>> chcesz u
    >>> nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    >>> lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow
    >>> calej
    >>> naprawy.
    >>>
    >>> Dysiek
    >>>
    >>>
    >>
    >> Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    >> mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    >> znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.
    >> Dodam tylko jeszcze raz, że w przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po
    >> prostu 1/2 należności za robociznę.
    >> Jakoś do tej pory nie było problemów z klientami z tego powodu.
    >
    >
    > Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za expiertyzy.
    >
    >
    dobry serwis nie bierze kasy za naprawę której klient nie chce, bo uzna,
    że mu się to nie opłaca.
    Ale z darmowych ekspetyz, też by nie przeżył.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1