eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 08:41:48
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.03.2011 21:05, pilocik pisze:

    > Nadmienię tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    > "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    > jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    > wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
    > należności za robociznę.

    Na przyszłość: bezpieczniej będzie w cenniku (i bierz pokwitowanie
    zapoznania się z tym cennikiem!) podać osobno kwotową cenę za ekspertyzę
    (i odliczać ją od kosztów robocizny - coś jak optycy, którzy badanie
    wzroku robią niby gratis, ale najpierw płacisz, a potem odliczają to od
    ceny okularów).

    A generalnie zrób tak, jak napisał np. witek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1