eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 13:18:12
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 03.03.2011 01:04, to pisze:
    > begin Animka
    >
    >> To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
    >> priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
    >> znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!
    >
    > Ten tusz się sam zapakował, poszedł na pocztę i wysłał?

    No właśnie. Mnie jeden debil niedawno straszył sądami, bo dałem cenę
    15zł za wysyłkę priorytetową, a on wyliczył, że wyjdzie mu 8zł .
    Powiedziałem mu, że na poczcie nie mieszkam i jak chce, to mogę mu
    wysłać za 8zł, ale za 4 dni, bo wtedy będę tam w okolicy. Więc 7zł za
    moje lecenie na pocztę od razu po jego wpłacie uważam i tak za
    promocyjnie niską stawkę.

    Inna sprawa, że faktycznie oszukujący na kosztach przesyłki są. Bo
    kupiłem 3 pendrajwy, które spokojnie by weszły do 1 koperty, a
    sprzedawca uparł się, żeby wysyłać każdy w osobnej kopercie i policzył
    mi 3 razy cena wysyłki... Oczywiście go pokarało, bo wysłał fakturę z
    błędami i potem mi dosyłał jeszcze fakturę poprawioną.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1