eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 12:00:24
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > I tu moje pytania :
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem. Czy cennik i
    > zlecenie wykonania usługi nie jest wystarczającą podstawą prawną ?

    Przeciez nie masz cennika za ekspertyze. Podajesz 50% wartosci robocizny
    w przypadku naprawy.
    Klient zostawiajac sprzet nie wie ile bedzie kosztowala ekspertyza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1