eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 01:43:28
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3/2/2011 2:05 PM, pilocik wrote:
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem.

    na podstawie gadania baby

    facet wziął sprzęt nic nie zrobił i jeszcze chciał 50 zł.

    Co byś na miejscu rzecznika zrobił.

    Uprzejmie odpisz, że sprzęt został przyjęty została wykonana diagnoza, o
    czym klientka została poinformowana i ze nie zdecydowała się na naprawę
    dlatego jest to twoja nalezność.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1