eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 16:48:40
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 22:15:29 +0100, PAP2t napisał(a):

    > Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za expiertyzy.

    Powiem tak: skoro lubisz pracować za darmo, wpadnij, mam trochę roboty
    wokół domu.
    Jak napisał Dysiek, sensownym wyjściem jest ustalenie ryczałtu za
    diagnostykę, miłą praktyką jest też odstąpienie od owej opłaty, gdy klient
    decyduje się na naprawę.

    AK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1