eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 06:13:57
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ikmrpf$e4f$16@inews.gazeta.pl...
    > On 3/2/2011 2:05 PM, pilocik wrote:
    >> Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem.
    >
    > na podstawie gadania baby
    >
    > facet wziął sprzęt nic nie zrobił i jeszcze chciał 50 zł.
    >
    > Co byś na miejscu rzecznika zrobił.
    >
    > Uprzejmie odpisz, że sprzęt został przyjęty została wykonana diagnoza, o
    > czym klientka została poinformowana i ze nie zdecydowała się na naprawę
    > dlatego jest to twoja nalezność.
    >
    >Koniecznie dodaj, że kwota należności za samą naprawę tego typu
    sprzętu wynosi 80 zł. i, że jest to wyszczególnione w cenniku.
    Klientka potwierdziła znajomośc tego faktu podpisem na
    kwicie przyjęcia sprzętu przez serwis.
    Sądzę, że sprawa nie skończy sie w sądzie, jesli rzecznik
    jest osobą logicznie myślącą ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1