eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 12:02:13
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A ja mam wrażenie że macie problem ze zrozumieniem tekstu. Opłata to 50%
    > kosztów robocizny. Czyli w tym przypadku rozumiem że 50zł. Czy to dużo
    > czy mało to już inna sprawa. Nie wiem jakie są koszty robocizny przy
    > innych naprawach, ale wierzyć mi się nie chce że za ekspertyzę kolega
    > zażyczy sobie 500zł lub więcej. A opłaty za ekspertyzy są zrozumiałe.
    > Często sprzęt trzeba rozkręcić potem złożyć po uruchamiać żeby sprawdzić
    > co się uwaliło. A to zajmuje czas pracownika, który za darmo nie
    > pracuje. W skrajnych przypadkach można zajmować się głównie wykonywaniem
    > ekspertyz za darmo. Skoro jest to firma która jest serwisem to na swoich
    > usługach musi zarabiać a ekspertyza to też usługa.

    I wszystko ok. Tyle tylko, ze kwota za ekspertyze powinna byc
    jednoznacznie podana.
    Definiowanie jej jako 50% kosztow robocizny w przypadku naprawy nie jest
    jasna definicja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1