eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-03 12:09:16
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Przeciez nie masz cennika za ekspertyze. Podajesz 50% wartosci robocizny w
    > przypadku naprawy.
    > Klient zostawiajac sprzet nie wie ile bedzie kosztowala ekspertyza.

    Czytaj wszystkie jego posty. Już wyjaśnił, że podaje.

    D


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1