    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia
    Date: Thu, 6 May 2010 22:55:35 +0200

    W wiadomości news:hrtlhp$6gh$1@mx1.internetia.pl bartek <b...@...pl>
    pisze:

    > pracownik powiedzial ze niby ma skolioze...... ale to tak nagle?
    Na pewno nie nagle jej dostał. Natomiast nagle mogą pojawić się dolegliwości
    bólowe ew. konieczność dania kręgosłupowi odpocząć od określonego rodzaju
    wysiłku (absolutnie nie jestem medykiem ale mam w rodzinie przypadek tego
    schorzenia).
    A co za dziwny, że ci się tłumaczy na co chory, zamiast na drzewo odesłać?

    > z tego co sie orientowalem musi byc prowadzona jakas adnotacja medyczna
    A co - może byś ją chciał zobaczyć???

    > zeby nagle tak wystawic zwolnienie i to na 21 dni ????????
    Jest to możliwe, nawet więcej

    > jak najszybciej zweryfikowac to zwolnienei
    Eee, ten pracownik chyba nie kręci, albo jakoś bez sensu się do tego
    zabiera.
    Osobiście czy jakąś gównianą "pseudokomisją" w składzie biurwa i palacz to
    nic nie zdziałasz, bo może chodzić, a z chaty to ja bym takich kazał komuś z
    domowników spuścić po schodach. Zresztą nawet jak by musiał leżeć, to nie
    jest powiedziane gdzie. ZUS ma jakieś szanse, ale małe - zanim zareagują, a
    potem jedno wezwanie na kontrolę poleconym tydzień od awiza, drugie tyle
    samo no i wezwanie nie będzie przecież "na jutro", może go przestanie boleć?

    > i dac ddo zrozumienia pracownikowi ze sie tak nie robi ?
    Robi się, robi, tylko cwaniej...

    --
    Jotte