  • Data: 2010-05-11 11:54:23
    Temat: Re: l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) wrote:

    > Utrata wzroku oznacza inwalidztwo - wtedy komisja orzekająca o niej
    > z automatu informuje starostę, a ten kieruje na badania. W innych
    > przypadkach wystarczy przekonać starostę, choćby z "sąsiedzkiej
    > troski".

    Ja o jednym, ty o drugim.

    Przykładowo - byłem głupi, poszedłem sobie zoperowac oczy laserem u
    Rosjan w przyczepie.

    Schrzanili, i prawie oślepłem.

    I co dalej? Dajmy na to że nawet byłem u jakiegoś okulisty ludzkiego,
    ten zbadał i "panie, tu się już nic nie da zrobić".

    Ten okulista niby gdzieś będzie wydzwaniał?

    Bajki.

    Nie pisałem że idę na komisję zusowską o przyznanie mi renty czy
    orzeczenie inwalidztwa.

    Nawet wtedy... wątpię czy się ktoś połapie...

    > ROTFL
    >
    > "Prawko" może i tak. Ale uprawnienia do kierowania pojazdami już nie.

    Powiedz to poszkodowanym w wypadkach spowodowanych przez kierowców
    którzy robili uprawnienia jeszcze za Stalina, i teraz już ani wzroku
    ani refleksu nie staje...

    --
    Pozdro
    Massai