  • Data: 2010-05-11 07:33:01
    Temat: Re: l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Massai wrote:

    > Hm? Ciekawe kto i jak mnie zmusi żebym się przebadał i oddał prawko,
    > jeśli np. w wyniku nieszczęśliwego wypadku stracę wzrok.
    >
    > Mam prawko ważne bezterminowo...

    Spokojna Twoja rozczochrana, jak będzie trzeba, to się demokratycznie
    przegłosuje, że bezterminowe prawka tracą ważność od wczoraj, i co IM
    zrobisz? W końcu prawko terminowe to jest kasa.

    PS. Skoro są zakusy, żeby kobiety _zmuszać_ do badań cytologicznych i
    mammograficznych, to w końcu można pójść za ciosem, nie?

    J., z beztermionowym