  • Data: 2010-05-08 14:23:26
    Temat: Re: l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hs3j0d$4gk$1@mx1.internetia.pl bartek <b...@...pl>
    pisze:

    >a czy taki pracownik ktory ma to zwolnienie moze sie zapisac na prawo
    jazdy
    > i normalnie uczeszczac???????????
    > czy to nie bedzie sprzeczne z tym nie robi wszystkiego aby jak
    > najszybciej wrocic do pracy ?????
    > artk 52 chyba
    Zapisać to na pewno może.
    Uczęszczać? Nie mam pojęcia, nie jestem lekarzem.
    Nie piszesz nawet na jakiej kategorii prawko miałby uczęszczać, to o czym
    gadać?
    Równie dobrze można pytać, czy mając zwolnienie od laryngologa z uwagi na
    zapalenie ucha środkowego może uczestniczyć w kursie językowym albo pójść na
    koncert kameralny.
    Nie szukasz czasem dziury za wszelką cenę?

    BTW - klawiatura ci się zacina na znaku "?"; oczyść albo kup nową, tanie
    przecież.

    --
    Jotte