  • Data: 2010-05-11 16:53:07
    Temat: Re: l4 21 dni na kregoslup mozliwosc chodzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hsarpn$qoq$1@news.onet.pl Massai <t...@w...pl> pisze:

    > Hm? Ciekawe kto i jak mnie zmusi żebym się przebadał
    Próbować mogą: starosta lub organy ruchu drogowego.
    Ale ty wcale nie musisz się poddać badaniom. Stracisz uprawnienia w drodze
    decyzji administracyjnej.

    > i oddał prawko,
    Nikomu twój dokumencik nie będzie do niczego potrzebny.

    > jeśli np. w wyniku nieszczęśliwego wypadku stracę wzrok.
    To zależy jak to wyjdzie na jaw.
    O tu masz sobie do poczytania:
    http://www.pulsmedycyny.com.pl/index/archiwum/5298,k
    iedy,mo%C5%BCna,podda%C4%87.html

    > Mam prawko ważne bezterminowo...
    Tak ci się tylko zdaje.

    > "nie ma możliwości"? ZLa to mogę wypisać na dowolny czas, z
    > zastrzeżeniem maksymalnych terminów.
    Jakbyś czytał uważniej to byś zauważył, że nic nie pisałem o wypisywaniu
    ZUS-ZLA, lecz o orzekaniu o niezdolności do pracy.

    > Nie ma czegoś takiego jak "tabela minimalnych długości zwolnienia".
    To poproś kiedyś lekarza o zwolnienie na 15 minut.

    > Owszem, realia są takie że nawet przy lekkim niedokrwiennym, nawet bez
    > rtpa - daje się więcej. Ale to tylko praktyka, a nie wymóg formalny.
    Człowieku, to jest bezwzględne proceduralne zalecenie terapeutyczne,
    całkowicie formalne, którego złamanie stanowi błąd w sztuce lekarskiej! Za
    to można stracić prawo wykonywania zawodu!

    > Zresztą... Kierowca nie chciał zwolnienia, stwierdził że mu
    > niepotrzebne. A dostałby konkretne już, na 3 miesiące.
    > W trakcie leczenia, zamiast na zwolnienie - wziął sobie zaległy urlop.
    > Wraca do pracy po 3 tygodniach...
    Zmyślasz niestworzone historie aby gadać o bzdurze. A niech się nie pozwoli
    hospitalizować, podpisze brak zgody, znajdzie lekarza-szaleńca który
    podejmie się leczyć udar ambulatoryjnie, wsiada za kółko, pozabija ludzi.
    Skończy na cmentarzu, a , w DPS, a może w więzieniu. W żadnym z tych miejsc
    prawko nie będzie mu potrzebne.
    Po co gadać o głupotach.

    --
    Jotte